جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

۴۰ قلم کالای دیگر معاف از پرداخت مابه‌التفاوت ارز شد
گمرک جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد، ۴۰ ردیف اقلام کالایی جدید بخش کشاورزی نیز مشمول معافیت از پرداخت مابه‌التفاوت ارز شد و بنابراین تعداد این کالاها به ۳ هزار و ۵۱۹ قلم افزایش یافت.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از دنیای اقتصاد، هیات وزیران ۱۶ مردادماه امسال مصوبه‌ای تصویب کرد که براساس آن، واردکنندگانی که ارز دولتی از سیستم بانکی دریافت کرده بودند از این تاریخ به بعد باید برای ترخیص کالا از گمرک، تاییدیه سازمان حمایت مصرف‌کنندگان‌ و تولیدکنندگان را بگیرند.

همان زمان از سوی هیات وزیران فهرست ۳هزار و ۴۷۹ قلم کالا تعیین و اعلام شد که این کالاها از پرداخت مابه‌التفاوت ارز معافند.

پس از انتقاد واردکنندگان و تولیدکنندگان به این مصوبه، اصلاحاتی انجام شد و فهرست کالاهای مشمول معافیت افزایش یافت؛ ضمن اینکه واردکنندگان می‌توانستند با ارائه تعهد به بانک کالای خود را ترخیص کنند.

«علی‌اکبر مهرفرد»، معاون وزیر جهاد کشاورزی در نامه‌ای به «فرود عسگری»، رئیس کل گمرک و «مجتبی خسروتاج»، رئیس کل سازمان توسعه تجارت، فهرست ۴۰ ردیف اقلام کالایی در بخش کشاورزی را برای معافیت از پرداخت نرخ ارز معرفی کرد.

براساس این گزارش، انواع دستگاه‌های آبیاری، ماشین آبیاری، سیستم های آبیاری فشرده، دستگاه تولید قطره چکان، ماشین‌های برداشت کشاورزی، انواع بچه ماهی، انواع خوراک آبزیان و قطعات منفصله تولید تراکتور از جمله اقلامی است که از پرداخت مابه‌التفاوت ارز معاف شدند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟