جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

محدودیت در صادرات کامپاند/ صادرات به شرط نتیجه آزمون
ناظر گمرکات استان کرمانشاه در نامه ای به گمرکات پرویز خان، خسروی، سومار، شیخ صله و شوشمی اعلام کرد برای هر اظهارنامه کامپاند، تا اعلام نتیجه آزمون آزمایشگاه، از خروج آن ممانعت به عمل آید.

به گزارش ویکی پلاست در نامه ناظر گمرکات استان کرمانشاه، آمده است: از تاریخ ابلاغ این نامه (10 اردیبهشت 1403) در صورت اظهار کالای صادراتی کامپاند، ضمن بررسی کامل سوابق و اسناد ارائه شده ضمیمه اظهارنامه، از پذیرش سوابق تعیین ماهیت کالا خودداری و برای هر اظهارنامه ضمن نمونه گیری از محموله اظهار شده و ارسال به آزمایشگاه جهت تعیین ماهیت کالا، تا اعلام نتیجه آزمون، از خروج کالا ممانعت به عمل آید.

در ادامه این نامه آمده، بدیهی است کنترل کامل فیزیکی محموله، دقت در مشخصات بسته بندی و لفاف و بطور کلی انجام ارزیابی دقیق مطابق دستورالعمل اجرایی ماده 66 آیین نامه اجرایی قانون امور گمرکی ابلاغی طی نامه شماره 1298964 به تاریخ 5 آذر 1402، معاون امور گمرکی و نظارت بر نحوه نمونه گیری با حضور و تأیید نماینده قانونی صاحب کالا، از وظایف گمرکات اجرایی بوده و نظارت بر حسن اجرا بر عهده بالاترین مقام هر گمرک است.

به گزارش ویکی پلاست، در ماه های گذشته تغییر بسته بندی مواد on grade و صادرات آن تحت عنوان کامپاند، رواج زیادی پیدا کرده و مستندات زیادی از این اقدام، وجود دارد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه
تولید کننده شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
این اتفاق باید برای تمام گمرکات بیفته همه میدونن چیزی که به اسم کمپاند داره صادره میشه کمپاند نیست و مواد اولیه داخلیه اگر کسی میخواد مواد اولیه صادر کنه نوع صادراتیش را ببره که اختلاف زیادی با نوع داخلی از نظر قیمت داره بنظرم کسانی که این مدت مواد داخلی را تحت عنوان کمپاند خارج کردند مجرمند و باید تحت پیگرد قانونی قرار بگیرند ارسال پاسخ

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟