چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

بازداشت باند سازمان صمت لرستان به اتهام ایجاد بحران در بازار مواد اولیه پتروشیمی
باند فساد اداری در استان لرستان متلاشی شد و ۵ نفر از کارکنان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به ‌اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور دستگیر شدند.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از تسنیم، محمدرضا صفی‌خانی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با اشاره به انهدام باند فساد اقتصادی در لرستان اظهار داشت: چندین سال است در حوزه  بورس مواد پتروشیمی مشکلاتی در سطح ملی به‌وجود آمده است و تعدادی دلال واحد صنعتی که بیشتر از نیازشان مواد دریافت کرده‌اند و همچنین تعدادی از کارشناسان سازمان صمت به‌عنوان متهم دستگیر شده‌اند.

وی با اشاره به اقدامات انجام‌شده برای مقابله با فساد اقتصادی افزود: در همین راستا در سطح کشور نیروهای امنیتی اقداماتی انجام داده‌اند که با این فساد در حوزه بورس پتروشیمی برخورد و مکانیزم جدیدی در مقابله با فساد ایجاد کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با اعلام اینکه برخی از این افراد دستگیرشده چند سال قبل نیز به‌اتهامی مثل اکنون دستگیر شده بودند، عنوان کرد: در استان لرستان چهار کارشناس حوزه شیمیایی از این اخلالگران از سازمان صمت لرستان توسط پاسداران گمنام امام زمان(عج) به‌عنوان متهم دستگیر شده‌اند که پس از رسیدگی به پرونده این متهمان، براساس قانون قطعاً برخورد می‌شود.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 89%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟