جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

صنعت پلاستیک از بالا رفتن نرخ دلار آسیب دید حالا باید منفعتش را هم ببیند
بخشنامه صادر شده از سوی معاون مالیات بر ارزش افزوده در خصوص تهاتر و استرداد مالیات و عوارض ارزش افزوده به دلیل همه فهم نبودنش و مشکلات زیادی که در عمل دارد مفید نیست.

بخشنامه صادر شده از سوی معاون مالیات بر ارزش افزوده در خصوص تهاتر و استرداد مالیات و عوارض ارزش افزوده به دلیل همه فهم نبودنش و مشکلات زیادی که در عمل دارد مفید نیست.



به گزارش ویکی پلاست، 23 دی ماه سال جاری معاون مالیات بر ارزش افزوده بخشنامه‌ای صادر کرد با عنوان تهاتر و استرداد مالیات و عوارض ارزش افزوده که با توجه به عنوانش مورد توجه بسیاری از تولیدکنندگان قرار گرفت اما به دلیل اینکه این بخشنامه به دلیل پیچیدگی‌های زیادی که داشت قابل اجرا نبود عملا استفاده‌ای هم از آن نشد.

 

این بخشنامه به چند ماه قبل برمی‌گردد و هر چند در ابتدا مورد توجه قرار گرفت اما  اجرایی نشد چون مشکلات زیادی داشت.

 

این بخشنامه همه فهم نیست و علت اجرای نشدنش هم پیچیدگی‌های فراوانی بود که برای اجرا داشت. اما چرا صنعتگران پلاستیک صادرات را جدی نمی گیرند؟ می توان به این سوال چنین جواب داد که به دلیل پر هزینه بودن صادرات، رقابت با تولیدکنندگان خارج از کشور هم هزینه های خود را دارد. اما حالا که صنعت پلاستیک از گران شدن دلار آسیب دید پس وارد صادرات هم بشود تا منفعت آن را هم ببیند.

 

واحدها باید صادرات محور بشوند که منفعت هم ببرند برای اینکار با توجه به پیچیدگی دستور العمل‌های متعدد و قابلیت اجرا مشکلاتی دارد و صنعت پلاستیک  باید بتواند مزایا را با دقیق درک کنند و به جای اینکه دو سال طول بکشد که به ارزش افزوده برسد یا در تهاتر ارزش افزوده را از بین ببرند، خیلی سریع‌تر سود کند و هم بتواند به جریان نقدینگی خود کمک کند و هم از مزایای صادرات استفاده کند و صعنت خود را رونق بدهد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟