چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

 تولید 13.2 میلیون تن محصولات پتروشیمی در 3 ماه/ 1.7 میلیون تن پلیمری
مجتمع های پتروشیمی کشور در3 ماه نخست سال 97 بیش از13 میلیون تن تن محصول را روانه بازارهای داخلی و خارجی کردند. 1.7 میلیون تن از این میزان، مواد اولیه پلیمری بوده است.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از نیپنا، قدرت اله فرج پور مدیرکنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی امروزپنج شنبه (14 تیرماه) در سی امین اجلاس مدیران عامل صنعت پتروشیمی با تشریح عملکرد صنعت پتروشیمی در سال ۹۶، در مورد وضعیت تولید سه ماهه نخست سال ۹۷، گفت: در فصل بهار ۱۳.۲ میلیون تن برابر با ۷۷ درصد ظرفیت اسمی تولید واقعی صورت گرفت.

فرج پور با اشاره به تنوع محصولات گفت: ۴۱ درصد محصولات به میزان ۵.۴ نیاید تن مربوط به مواد پایه است؛  ۲۶ درصد به میزان ۳.۴ میلیون تن مربوط به خوراک، ۱۲ درصد به میزان ۱.۷ میلیون تن مربوط به محصولات پلیمری، ۱۲ درصد به میزان ۱.۶ میلیون تن مربوط به کودهای شیمیایی و هشت درصد محصولات به میزان ۱.۱ میلیون تن مربوط به محصولات آروماتیک است.

وی با تاکید بر این که در سه ماهه نخست سال ۱.۵۲ میلیون تن کود اوره تولید شده است، گفت: بسیاری از پتروشیمی ها از جمله پردیس، اروند، کاویان و امیرکبیر در سال جاری افزایش تولید دارند. همچنین با توجه به بهره برداری از طراح های جدید، بهبود عملکرد و رفع موانع تولید نسبت به عملکرد سال ۹۶ ، ۱۷ درصد تولید بیشتر در سال جاری درنظر گرفته شده است.

مدیر کنترل تولید NPC با تاکید بر این که برای تحقق برنامه ها در سال ۹۷ نیازمند تثبیت شرایط فازهای پارس جنوبی، همکاری مجتمع ها درتامین اتیلن مورد نیاز خط اتیلن، تعامل و همکاری مجتمع ها در تامین خوراک بین مجتمعی، برنامه ریزی و آموزش منابع انسانی و راه اندازی واحدهای جدید در دست اجرا هستیم.

وی تصریح کرد: برای افزایش تامین خوراک راهکارهای کوتاه مدتی چون توجه به نیاز پتروشیمی ها در تخصیص خوراک، کاهش زمان تعمیرات اساسی واحدهای NGL و افزایش کیفیت تعمیرات در نظر گرفته شده است.

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟