دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

دو اعلام قیمت بعدی پایه محصولات پتروشیمی فقط با دلار نیمایی
دفتر توسعه صنایع پایین دستی در دومین اطلاعیه امروز (سه شنبه 21 اسفند 1397) اعلام کرد دو اعلام قیمت پیش رو؛ یعنی 26 اسفند 97 و 5 فروردین 98، تنها با میانگین نرخ دلار نیما انجام می گیرد و از 18 فروردین، مبنای قیمت های جهانی برای محاسبه قیمت های پایه، لحاظ خواهد شد.

به گزارش ویکی پلاست، اطلاعیه بیست و دوم دفتر توسعه صنایع پایین دستی در حالیست که ساعتی قبل اعلام شده بود قیمت های 5 فروردین 98، با قیمت های جهانی اعلام شده در 26 اسفند 97، محاسبه خواهد شد.

چنانچه اطلاعیه بیست و دوم دفتر توسعه صنایع پایین دستی ملاک تصمیم گیری در مورد قیمت های پایه باشد، به این ترتیب دو اعلام قیمت بعدی، بدون توجه به قیمت های جهانی محصولات پتروشیمی و صرفا متأثر از قیمت میانگین هفتگی فروش دلار نیمایی خواهد بود. گفتنی است اعلام قیمت 5 فروردین 98 به علت تعطیلی های هفته دوم فروردین، تا دو هفته، یعنی تا 17 فروردین 98، معتبر است.

متن اطلاعیه جدید دفتر توسعه صنایع پایین دستی به شرح زیر است:

اطلاعیه 22 مورخ 97/12/20

با عنایت به نزدیکی به روزهای پایانی سال، اعمال محدودیت های ترافیکی و همچنین مصادف شدن روزهای اعلام قیمت با روزهای تعطیل شنبه/ یکشنبه و تعطیلی های پیش رو، محاسبه و اعلام قیمت محصولات پتروشیمی در تاریخ های 1397/12/25 و 1398/01/05 فقط بر اساس متوسط نرخ ارز نیما در این تاریخ ها خواهد بود. لازم به یادآوری است که در نوبت بعدی اعلام قیمت (مورخ 1398/01/18) و پس از آن، مطابق روال معمول (بر مبنای قیمت های جهانی و متوسط نرخ ارز) محاسبه و اعلام خواهد شد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟